19 Kasım 2009 Perşembe

acı dolu, dram dolu

bugün çok komik ve bir o kadar da acıklı bir olay yaşadım sevgili okur. bi arkadaş var benim işte. dedi biz şununla şurda oturuyoruz sen de gel. peki gelirim dedim, gittim işte. sonra bu yanındaki herif benden hiç hoşlanmıyormuş, bugün ben bunu gördüm.oysa gayet de beni sevdiğini sanıyordum lan :D İnsan öyle bi g.t oluyo ki böyle durumlarda, onun dışında yaşadığı herşey çok sıradanmış gibi geliyor. hayır dışardan baksan gayet de ortama ayak uydurabilen, ağzı laf yapan, öyle bariz bir antipatik hali bulunmayan biri gibi görünüyorumdur. ama şunu da görünce, emin olmamam gerektiğini anladım. dışardan gayet ortamı piç eden, ne dediğini bilmeyen ve her hali itici bir varlık da olabilirmişim. kendinden hoşnutluk tez ayrılık getirirmiş,bilemedim.

Hiç yorum yok: