29 Haziran 2010 Salı

thrash'miş!

madem herkes yazmış konserle ilgili yorumlarını, o halde ben de bi yerinden tutayım.

öğlen 5'te uyanıp da saat 7de ancak slayer'a yetişmem benim tipik bir grunge dinleyicisi olduğumu kanıtlar nitelikte olduğundan yorumlarımı çok da ciddiye almayacağınzı umuyorum.

ilk olarak son anda bi çakallık yapıp konseri vip'den izlediğimi eklemeden edemicem dostlarım. slayer'ı falan geçiyorum ilgi alanım değil ama, metallica'nın diğer setlistlerinde yer almayan 'en bilindik' şarkılarını türkiye'de seçmesi, bizim en ağırından bir üçüncü dünya ülkesi olduğumuzu en iyi şekilde kanıtlıyordu sanıyorum. yani şaşırıyorum ben 21 yaşındayken bu kadar içim geçti, her halttan hemen sıkılıyorum, hemencene herkesten nefret ediyorum ama adamlar bu işi aşkla şevle yürütüyor belli. neticede saygı duymamak mümkün değil. o yüzden lars sana güveniyorum ve en yakın zamanda tekrar görüşeceğimize inanıyorum. sözlerimi jaymes'in sorusunu cevaplayarak bitiriyorum:

-do you feel what i feel?
-yes, we do!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

trash değil thrash o.
hayır dinleyici olmadığın bu derece belliyken... :))

çingenetor dedi ki...

e söyledim zaten çok fazla ciddiye almamak lazım :)