27 Haziran 2010 Pazar

merve'nin aklına bişi gelmiş [videolu]

 
hadi gel uzatma!

ımmm şeyyy ımmm şeyyy neyse hava cok sicak oldu gidip dus alayim bari. iyi olur ya. lan bunu neden yapıyorsunuz? saçmalığın adını neden "deney yapıyom ben yeaa" koyuyorsunuz?

-Tamam ilgi bekliyordum ama iki günde bu kadar ilgi biraz fazla oldu :) Hakkımda ortaya atılan iddiaları okumaktan şu saate kadar bir şeyler yazamadım, o derece. Yazılanları okurken bazen gülüyorum, bazen üzülüyorum, bazen kızıyorum. Ama hala pişman değilim. İyi ki yaptım diyorum. İyi ki yaptım da bir şeylerin farkına vardı insanlar. Fake olduğumu düşünmelerini bile umursamıyorum. Kararlı bir şekilde arayışımı sürdürüyorum. Bakalım şu meret bana aradığımı buldurabilecek mi.
                                                                                                                                            merve i.

devrimci merve'yi yürekten selamlıyorum.  

3 yorum:

çingenetor dedi ki...

en sonunda tezimin doğruluğu kanıtlandı: saçları sarıya boyattığın an beyinde bir taraflar hasar görüyor. sadece uçlarını bile boyatsan sonuç belli. allahım nasıl mutluyum bunu ispatladığım için şu an!

hafize dedi ki...

ne diyosun kızım sen, yavaş gel
sen de biliyosun ki saçları sarı ama gayet zeki tanıdıklarımız ve hatta çekemediklerimiz var.

çingenetor dedi ki...

'üstteki yorum yönetici tarafından silinmemiştir.'

paranoya kötü bir ruh hali belirtisidir. diyalogu çirkinleştirici tartışmalara girmiyor, iyi geceler diliyorum.