13 Haziran 2010 Pazar

çingenetor'un dönüşü

sahalara geri döndüm dostlarım. bunun ne anlama geldiğini dikkatli okurlar anlayacaktır. (letheeeee)

farkındaysanız son zamanlarda ben değiştim. hem de ne değişme! iclal aydın olmama ramak kalmıştı ki, dün bir arkadaş kafamı soğuk su dolu leğene sokarak, 'kendine gel,benim canımı sıkma,duyarlılığına başlatma' dedi. tabi ben bir süre nefessiz kalınca aydınlandım ve kendime çeki düzen verdim.

üstümdeki ölü toprağı silkip, öfeledim. kalktım, aynaya baktım. günlerdir aynaya bakınca sadece gözlerim doluyordu, bu ne tipsizlik yarabbi diye feryat ediyordum. bu kez ise, böyle bir güzelliği bizimle paylaştığı için tanrıya şükrettim. aynadaki yansımamdan adeta bir prenses bana göz kırpıyordu. feri sönmüş gözlerime can gelmişti, saçlarım rapunzel'i kıskandırıyordu, gözlerim doğuştan sürmeliydi. utanmasam kendime aşık olacaktım.

kalktım,kendime kek yaptım. kimseye de bir lokma yedirmedim. tıpkı bir öküz gibi hepsini yedim. caddelere çıktım sonra, insanlara geri döndüm. sürekli espri yapıyor, kendi esprilerime en çok yine ben gülüyordum. güzel şeyler olmaya başladı sonra. ne biçimde mutluydum.

işte sınav dönemi çıktığım insanlığıma geri dönüyordum. peki geri dönen bir çingenetor ne yapar?

a)komik video paylaşır.
b)küfürlü yazı yazar.
c)fıkra anlatır.
d)hiçbiri

hepsini de yapıcam canlarım, wait for me.

Hiç yorum yok: