3 Şubat 2010 Çarşamba

sirk



uzun zamandır haber izlememekten, gazete okumamaktan kaynaklı cehaletle iç içe bir huzur içerisindeyken dün tesadüfen rastladığım haber bülteniyle yıkılıyorum. milletvekili diye birtakım hayvan öküzlerini seçmişler. ben seçmedim yani, onlar seçmişler. kendi başınızı yiyin diyip işin içinden sıyrılmak mümkün ama siyasal bilgiler fakültesindeysen aldığın gündem politikasının dışında kalma kararını bi yerde sorgulamak gerekiyor. o yer de burası oluyor sanırım.

hayır yani ne şekilde kendinle bu devlet arasında bir bağ kurup, yerini sorgulayıp, üstüne ne yapman gerektiğine kafa yorabilirsin ki böyle bir durumda? vardığın nokta hep 'çekip gidicem bu ülkeden yeaa' oluyor, o da ikna edici olmuyor. ama nah buraya yazıyorum, ben de sizin adına devlet dairesi dediğiniz sirklerinizde çalışırsam günün birinde(yani hepimiz insanız sonuçta, şimdi şeyapmayın ama), gelip mezarıma işeyin. bu kadar da netim yani!

Hiç yorum yok: