3 Şubat 2010 Çarşamba

$iir

1. ariadne rus toprak ağalarıyla çulluk avında
çay içelim buyur elbistan bardağıyla, çizmelerini de getir

2. merhaba: altı ok'tan en kısası, halktan yana olanı.
git otuzuna merdiven daya ariadne, açık pencerenden
saçlarını boyama ev hanımlığını meslekten sayarak
öğretmen dedi ki akdenizli kadınlar hepten maki (ne olacak?)

3. öğretmenim, amerikalı kadınlar hep seksten konuşuyor
aklım orda kalıyor, dikkatim derslenmelerimden dağılıyor

4. coşkunluğunu gençliğine bağlıyorum diyor karaduygulu kız
gençliğimi, gençliğime yedirmem gençler! (bağırdıysam özür dilerim)

5. altı ok'lardan en uzun olanı devletten yana, haha, haha, haha,
merhaba ariadne yanaklarının kızarıklığından bir tokat alınmış (mış)
vurduklarınızı geri alın, murat kara benim, ben konuştum tahtayı boydan boya
lütfen! vakanüvis burak birahanede gizem'in bacaklarından söz açma

6. ibrahim müteferrika oyuna son saniyelerde giriyor, umudumuz
müteferrika, kaç basım yaptı ahmed arif'in kurşunladığı kalpler?
of! solcu şairlerin üniversitede gözü yaşlı bıraktığı sevdicekleri (ne nostaljik)
ariadne seni kimse acılarına ortak edecek kadar duygusuz değil (olabilir)

7. yibo'larda çift maaşlı gestapolar; çocukluğunu annesinden başkaları dövüyor (ne yazık)
hamamda bir kadın annesine sövüyor çocukluğunun kulaklarından tutarak (çok acı)

8. son okuduğu kitap içinde deniz kaybolmuş bir şehir
satır aralarında otobüsler yolcu alıp indiriyor (öyle güzel)
ariadne otuzunda ani fren yapıyor, rus sosyesetesine giriyor (kitaplarda)
uzun favorili bir subay dansa kaldırıyor kibarlıktan öldü ölecek (çok yaşamaz)

9. rockçılardan iyi arkadaş olurdu-gibiydi, kıvırcık saçlılar pek mühimdi
sen ne güzel kadındın be kadın be kadın sen ne güzeldin derdim (geceleri)
öğretmenim, akdeniz bölgesi aniden bitiyor direksiyonu sola kırmazsak denize düşer miyiz?
ariadne, akşama şarap köpüğü soslu elma var 9. sayfada. merhaba: cibril? (neyse)

1 yorum:

haymana forever dedi ki...

çulluk mu? benim köyümün adı lan bu. hay anasını... :D