4 Aralık 2009 Cuma

aman yaaa

küfürü bir mücadele biçimi olarak görüyorum.gereksiz ciddiyete, sıkıcılığa, anlam verme çabalarına karşı en keskin mücadele aracı.

oturuyorlar masalara. muhabbet ettiklerini düşünüyorlar. sürekli mesaj verir nitelikteki anılarını anlatıyorlar. ciddi adamlar. hayatın her alanına dair çıkarımları, değer yargıları, tabuları, kuralları var. onların dışına çıkan insanları eleştirmek zorunda olduklarını sanıyorlar. başkalarını değiştirmeye çalışmak gibi bir işle eğlenmeyi becerebiliyorlar. bu onların varlığını açıklama aracı. kendileri bir eylemi, kendi tırt değer yargılarına dayanarak yapmadıklarından, başka bir insandan da onların aynı davranmasını bekliyorlar. ya, anlatamadım. yani istiyorlar ki, gerçekten bir içki masasında oturalım. kendimize ve hayata dair çıkarımlar yapalım. kendi kurallarımızı, zihinsel kalıplarımızı oluşturalım. buna hep birlikte uyalım.gerçekten yapıyorlar bunu. sonra da, napıyosun lan sen diyince suçlu oluyorsun.

ya bana bu yazıyı yazdırıyorlar işte. onlar gibi biri oluyorum bu yazıyı yazmakla. eleştiri falan yapıyorum. bana bunu yaptığınız için iki gözünüz kör olur da mendil satarsınız inşallah. neden küfür ediyorsun diye sorduğunda,sana sadece şu cevabı vermeliydim:
'sanane lan yarraaam'

Hiç yorum yok: